cesuranne Arkadaşlar bademciklerim şişti ve ateşim var biraz ateş çocuğa zarar verir mi sirkeli su yapacağım başka ne yapabilirim parol içeceğim böyle şeyler yaşayan var mı ateş çocuğuma bir şey yapar diye çok korkuyorum Allah korusun 😞😞
Perayl cesuranne merhaba mutlaka dr unuza danışın ama kişisel tecrübemi aktaracağım. Covid aşısı oldum doktora ateşim cıkarsa parol içebilir miyim dedim doktor da günde 3 taneye kadar içebilirsin ateşim çıkmasındansa ilaç iç zararı yok ama ateşim cıkmasın dedi. O zaman 16 haftalıktım. Litfen doktorunuza danışın herkesin durumu farklı olabilir. Çok geçmiş olsun bol boool su tüketin
Derininannesi_ cesuranne canım mutlaka doktoruna danış ben bir hafta önde gittim yüksek ateşle domuz gribi oldugumu öğrendim iki gün hastanede de kaldım doktor zararlı bebeğe ateş dedi evde bekleme inş bi sıkıntı olmaz ilaç alırsın en azından
Funday35 cesuranne Bence bir acile gitseniz daha iyi olur çok yüksek ateşin bebeğe zararı olur deniliyor en azından serum takılır hastanede ateşinizi düşürürler canım geçmiş olsun
ipekveatlas sirkeli su bilinenin aksine iyi değildir ateşi birden düşürebilir fakat tekrar hızlıca çıkarabilir. doktora gidin belki antibiyotik gerekebilir. 6 saatte 1 gün içinde 3-4 kere içebilirsiniz parol bebeğe ve size bi zararı dokunmaz,eczacıyım