Kızlar selamlar 36+3 olduk dün doktor randevum vardı nst de baya sancı çıktı doktorum her an gelebilir dedi , açıkçası bende artık gelsin istiyorum squat çekiyorum duşun altında falan , ve sancılarım da ara ara geliyor normal doğum istiyorum nasipse , sizce acelemi ediyorum erken mi daha