Mickey1995 ya ben gittim doğum planlamaya, bi kağıt verdi ama daha çok fiyatlandırma ve genel içerik yazıyodu, bakım seti verilecek yazıyo tam içerik yok, yanımda getirmem gerekenler yok, ikk kıyafeti de onlar giydiriyo galiba ama sezaryen olucam 2 gün kalcam en az. Detaylıca öğrenmek istedim deneyimleyen varsa