Hanımlar öğlenden beri sol tarafımda afedersiniz baya aşağıda vajina bölgesinde hareket edince ve yürüyünce bıçak girer gibi bir ağrı oluyor yatarken otururken bir sıkıntı yok dinlendim ama geçmedi. Bu arada 27. haftaya girdim bu normal mi 3. trimestere girdiğim için yaşayan oldu mu daha önce yardımcı olursanız sevinirim