Tüp bebekle olan bebeğim sezaryenle doğdu şimdi 9 aylık ve ben kendiliğinden hamile kalmışım şoktayım bize olmaz demişti doktorlar bizde ilk aylarda korunmamıza rağmen artık bırakmıştık korunmayı zaten olmayacak diye şimdi ne yapacağımı hiç bilmiyorum aşırı korkuyorum ameliyatlıyım sıkıntı yaşar mıyım acaba sezaryenden sonra bu kadar kısa sürede hamile kalanlar var mı ne gibi sorunlar yaşadınız