defnelobe kuzeymomsss ever bide başından savar gibi orda pandemi hastanesinde ne yanımda biri olabilicek ben normal doğumdan korktuğum için sezeryanı seçtim bana diyorki bide seni normal doğuma zorlarlar 😏
ozlem_d Sonuçta asistan kendi kafasına göre cevap vermiyor size. Doktor söylüyor asistan yazıyor. Ayrıca demek ki covid hastası gebelerin doğumu bu şekil olduğu için size doğru bilgi vermiş. Siz rahat olun diye yanlış bilgilendirmesinden iyidir bence.