ozgens Sağlık ocağı ve çevremden 4 tane ebe tanıyorum.Kimi 60 yaşında kimi 30.Hepsi de olabildiğinde solunda uyu dedi.Doktorlarımda (3 kişi perinatolog,riskli gebelik uzmanı ve kadın doğum ana bilim dalı başkanı) sol daha iyidir,sağda damar var.Ağırlığı arttıkça baskı yapmaya başlar zaten nst girmeye başlayınca da sola yatırcaklar demişlerdi.
28. Haftamdayım, bebeğimin başı aşağı döndü bile çok şükür.Sırt üstü dümdüz asla yatamıyorum.Koltukta 2 yastıkla hafif eğimli oturabiliyorum 15-20dk sonra kalbim çarpıyor.Sağıma yatarsam felaket tepikliyor.