Zehragniken https://imgyukle.com/i/ozT3V1 kızlar Bi arkadaşım 2 senedir bebek istiyordu ama hiç pozitif görmedi. Adeti geçmiş 3 gün bugün test yapmış sonuç böyle. Ben kesin gebelik var diyorum ama inanmıyor bana bisey söyleyin ya lütfen pazartesi anca kan verecek :))))
Zynbt Zehragniken benim de böyleydi hatta daha da silikti negatif deyip çöpe atmıştım 😅😅😅 şimdi 3.5 aylık 😅😅
Zehragniken Esrayprk sürekli negatif görünce 2 senedir kız napsın buna da zor inanıyor. Bende var diyorum bakalım pazartesi Bi kan versin de. Rabbım kimseyi evlatla sinamasın isteyen herkese versin inşallah. Çok zor