yunusemreninannesiii Kızlar uzun zamandır ilişki ye girmiyordum az bıraz zorlandım o yüzden ama lekenmem oldu silince sonradan daha olmadı sizce acile gitmelimiyim
FKHA yunusemreninannesiii bence hamilelikte oluşan en ufak bi lekelenme de doktora görünmelisiniz. Belki bi ilaç başlatır yani bence gidin içimiz rahat eder hem
csmaknc yunusemreninannesiii benimde akşam biraz stres oldum diye akıntı gibi oldu doktorumu aradım hemen gel dedi bize kan uyuşmazlığı da var hem onun için hem de Düşük için iğne vurdu bide hap verdi