Hilal2626 Kizlar selam ben 17 haftalik hamileyim evim yokuşta ve hergun muhakkak o yokuşu çıkıyorum kilomda fazla hep nefes nefese kalıyorum bebeğe bisey olur mu ?
dilaradoyan Hilal2626 bebeğe bi şey olucağını düşündürten nedir? Herhangi bir kramp, bir kanama veya farklı bir belirtiniz mi var?
Hilal2626 Hayir hicbisey yok sadece nabzim yükseliyor ve bende korkuyorum bebeğinde kalbi zorlanıyor mu diye . Yorgun hissediyorum birde sadece bukadar
Mihriballim Benim evimde 5. Katta koşa koşa çıkıyordum ilk zamanlar şimdi dinlene dinlene cikiyorum hatta bazen poşetler çantalar vs de oluyor ama bişey olmadı henüz