Nur-01-35 Şu marka en iyisi bunu kullan bence çok yanlış bebek doğduktan sonra tenine uygun bezi zaten zamanla anlıyorsun dünya paralar verip herkesin çok memnun olduğu prima premium care kullandım ve bebeğime alerji yaptı sonuç sleepeyde kaldım ve hala onu kullanıyorum doğum yapmadıysan bez stoğu yapma doğum anında yetçek kadar al ve dene derim naçizane tavsiyem 👍