Hazniyee Merhaba ben de aynı durumu 7+5 ’te yaşadım şu an 8+0 ım kesenin içinde yolk kesesi de var ama bebek yok salı günü tekrar gideceğim tekrar bakılacak bana da doktor sağlıksız bir gebelik gibi duruyor dedi 2 ayrı doktora gittim umarım salı günü farklı bi şey duyarım. Ne kadar kötü olduğunu çok iyi anlıyorum. Benim de ilk gebeliğim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah