Arkadaslar merhaba 39+2 haftalik gebeyim . Carsamba devlet hastanesi aciline gittim agrim vardi 2 cm acilma var dediler dunde ayni sekilde sanciyla gittim acilma hic bisey yok dedi şasirdim dedimki 2 gun once burda boyle boyle dediler geri kapanmistir o zaman dedi basina boyle bisey gelen varmi yada bu konu hakkinda bilgisi olan . Anlamadim oyle acilan geri kapaniyormu ?