Hsna1 Merhaba arkadaşlar 38+1 günlük hamileyim ara ara sancı girmeye başladı kesiliyor biraz sonra başlıyor bu doğum sancısı olabilirim 5dk bir denen sancı vurup geçiyormu yoksa 1 2 dk suruyormu çünkü bana olan sancı 1 2 dk sürüyor geçiyor başlıyor
Gulkar Hsna1 aynı haftadayız sizdede toplanma çok oluyor mu özellikle sol tarafım yırtınacak gibi ağrıyor
Nilemyus Hsna1 sancın sıklaşana kadar evde bekle duş falan al rahatla. Hastane ortamı stresli olur.özetle kan gelirse doğum başladı demektir. Suyu değil kanı takip et bana kalırsa.
Hsna1 Biology26 Karnımda sertlesme oluyor bıçak gibi giriyor biranda hemende hastaneye gitmek istemiyorum suyum falanda gelmiyor
Hsna1 Karnımda sertlesme oluyor bıçak gibi giriyor biranda hemende hastaneye gitmek istemiyorum suyum falanda gelmiyor
Biology26 Hsna1 su hemen gelmiyo olablr benm sancılar geldikten 3 bucuk saat sonra gelmişti snra acılma daha cabuk olmuştu mesela. Takip edin kasılmaları ve sancınızı. İsterseniz bi ılık duşa girin
Hsna1 Meow hayır vurmuyor sadece sancı giriyor anlamadım valla üşüttüm acaba diyorum ama belli aralıklarla geliyor ben zaman tutup bir bakayım en iyisi sadece sancinin olması yeterli olurmuki yani suyunda gelmesi beldede ağrının olması gerekiyormu
Meow Hsna1 takip edin bence de acele etmeyin sancıysa bile evde Çekmen daha iyi olur saatler sürecek zaten bekle iyice artarsa gidersin
Pitircigim Su gelmedende gelebilir sancı. Bazen suyunu doktor patlatıyor sancılar ozaman artıyormuş açılmanda hızlanıyormuş. Dopum sancısı olup olmadığını öğrenmenin tek yolu düzenli gelip gelmediğini öğrenmen. Dün kontrolüm vardı doktorum belden karnına ağrı vurursa dayanılmicak gibi olursa ozaman hastaneye gel dedi. Ama hemen gelme sancın sıklaşana kadar evde bekle dedi.