umayben 1 . Sinin iki kötü yanı var hem portbeb olduğu için uzun yıllar kulkanamz max 1•5 yaş hemde iki parça kapanıyor ki bunun zararını çok göröüsün kullandıkça
2, kalitesiz marakalarım vardır benim en bilindiklerden ( joell,4baby,yoyko,babycare,kanz liste uzayıp gider) bunlara hiç bakma deirm ilk çocukta pert olur en çok zarar gören yerleirde tekerlekeri😊 yanlış anlama çoook fazla bebek arabaıs hördüm ve çevrmedeki benek arabalrına çok dikkat edene biriyimdir asla atmasyon söylemiyorum bu dediklerimi
- Yine kanz marka ve aynı 2 kötü özelliğe sahip bunu almandansa attığım joielerden birirni al helede senin beğendiğini, çook memnun kalırısn
4.kraft 18 içlerinde en kalitelisi bu ama kanzlarda dediğim iki kötü özellik bundada var malesef. Kanlardansa bunu al derim ama uzun yaşlara kadar kullanmassın bebek içinde iki büklüm olır ve tek parça kapanmaması sana bir çok açıdan dezavantaj sağlar
- Bu benim sana attığım 3 joieden birirsi aralarında keisnlike bunu al deirm ha joienin aman aman kalitesi yok ama en azındna saydığım. Bariz kötü özellklerin hiç beiir yok ve eğer dikkatli narin kullanırsna uzun yıllar idare eder seni
6• buda kraft ama aşorı eski modeli asla alma derim bunda dediğim iki kötü özelliğe ek ön tekerlekleri çift çakışık olduğu için sürtünmesi extra fazla bu tekerlek modleini hiç önermem
Bu arada ben burdna çok arakadaşa yardımcı oldum hatta en son yarıdmcı olduğum illa instagrma üzeirndne sonrada watshapa geçtik 😂 iki hfatadır yazışıyoruz tek tek inceleyip 1450 ye kaç bin tl lik sıfırdna farsız ürün aldık oda aşırı memnun bende yarıdmcı olduğum için çok memnunum yani sende bütçeni biraz çıkartabileisen çoook daha iyi modleler bulabilriz