Ata1_ Kızlar 31 aralıkta serviks 37 mm falan ölçülmüştü Sonra başka doktorum 50 mm yi buluyor serviksin uzunluğu demişti yani bi problemim yoktu. Ama detaylı ultrasonda doktor 29 mm ölçtü ve normal dedi 2 gün önce . 20 günde böyle bi kısalma yaşanır mı? Başından böyle yanlış ölçüm ya da kısalma geçen var mı? Detaylı ultrasonumu Perinatolog yaptı ama 10 dk sürdü ve çok ilgisizdi eğitim araştırmada yaptırdım .
Duyguzeynep Ata1_ ben de 34+1 deyken 30 mm ölçtü yasakladı her şeyi. kimi hiç tedbir vermıyor kimi her şeyi yasaklıyor sanırım doktorla ilgili bi durum belki başka şeylere de bakıyorlardır. sen doktoruna güven canım sorun yok dediyse yoktur. çünkü ben burada daha önce 30 mm yazdığımda çoğu kişi normal vs yazmıştı
ozmus Benim 20. Haftada 30mmdi. Doktorum ilişki yasakladı, sporu bıraktırdı. Yürüme dedi. Sadece evde günlük rutin yemek, duş, ortalık toplama vs yaptım. Şu anda 37+4 üz:)
Oglusununannesi06 ozmus bunu nasıl biliyorlar normal karından ultrasonda belli oluyormu doktor bişey demedi ama bende merakta kaldım hadi kısalık varsa diye
ozmus Ata1_ iğne, ilaç ihtiyaç duymadı benim doktorum. Ama 30mm ken ilaç tedavisi uygulayan doktorlar da vardı okumuştum. Kontrollerim ayda 1di o zaman 3 haftada 1 e düşürmüştü. Siz kendinizi yormayın, bol bol uzanın inşallah hiç bir şey olmaz ❤️
Ata1_ Duyguzeynep çok teşekkür ederim yine de başka bir doktora görüneceğim kendi doktorum başka şehirde ona gidemiyorum . İnşallah öyledir 🤲🏻❤️
ozmus Oglusununannesi06 bende ilk başta karından ultrasonla farketti. Sonra hemen vajinal ultrasonla ölçüm yaptı. O daha doğrusunu ölçüyormuş rahim ağzını 😊
Ata1_ Oglusununannesi06 ultrasonda görebiliyorlar ama vajinal yoldan daha kesin ölçüm diyor doktorlar . Korkmayın detaylıda bakılıyor ya da kontrolünüzde doktorunuza söyleyin