Gamzess1 Kızlar 11. Haftadayım bugün aşırı sol kasık ve bel ağrısı olmaya başladı normal midir sizce? Kanama vs başka bi sıkıntı yok şükür dayanılmayacak bi Ağrı değil ama var internette normal diyor ama bilemedim yaşayan var mı
[silindi] Gamzess1 aynı durum bende de var maalesef ani hareketlerde dayanılmaz bi halde alıyor. Hafif yavaş hareketlerde bulunup bol su içmeye çalışın. Ben öyle yapmaya çalışıyorum. Otururken sırtınız boşlukta kalmasın yastık koyun. Kasık be bel kısmınızı da sıcak tutun. 😊