Elif1910 o haftalarda bende de kaç gün hissetmedim korkmuştum.. İlk önce sakin kalmalisin burda normal değil demişler oladablr ama sen stres yaparsan bebeğe de geçer tatlı bsyler ye sakın ol soluna yat sessiz ortamda elinle okşa hissedersn jnsaallah.. Olmadi için rahatlasın bi saglkocgna git,🌹