Merhaba 7 haftalık gebeyim kadın doğum doktorum 400mg folik asit verdi zaten gebelik öncesi de kullandım
7.hafta tiroid vs kontrol için iç hastalıkları doktoruna gittim o da içeriğinde vitamin C,folik asit,çinko,Demir olan kan ilacı verdi (FERROZINC)
Onda da folik asit var
Yani ben günde 400X2 800mg folik asit almış oluyorum fazlası zararlı değil mi otizm riski vs..
Ayrıca kan ilacı 3.aydan sonra yazılıyor diye okudum ben daha 2.aydayım erken değil mi ?