Kızlar galiba sırtım açıkta kalmış üşütmüşüm sırtım kaburgalarım bıçak batıyor gibi ağrıyor bizim o taraflarda bardak çekilir yağlanır bir şey kalmazdı ama hamilelikte yapılmıyormuş başka ne yapabilirim ağrısından duramıyorum resmen (gebelik haftası 37+2)