miran72 https://imgyukle.com/i/ozrasf kizlar anlayan varsa bakabilir mi dün doktor dogumda olduğu icin gosteremedim 39+3
Esraaer Esraliiii canım nst de sancın var demek için kaç olmalı benim 18 20 falandı ilk 35 haftada girdiğimde
Esraaer Esraliiii doktor normal dedi de yani normali 0 mı olmalı diye düşündüm ondan sorayım dedim sağol canım 😂