Dilara44 Hamilelikte kiyafet giyince ani haraketler yapiyomusunz yada eğilip kalkiyomusunuz arkadaslar yani egilip kalkmakta bir sakinca var mi
Merveonay Dilara44 sıkıntı olmaz canım ilk zamanlar yaparsın son zamanlarda çorap bile giyemiyorsun karnından ben 19 haftalığım 2.5 yaşında oğlumla yerlerde yuvarlanıyoruz 😂
Ozlem2206 Dilara44 çok fazla yapmak elbette zararlı birde belden değilde bacaklarınla eğil kalk yap yükü bacaklarına ver sguat yapar gibi doktorlar o şekilde daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar
Prensesannesiii03 Dilara44 bir sakınca olcağını sanmıyorum karnınız büyüyünce eğilemezsniz zaten 33 haftalığım ayakkabılarımı zor giyiyorum karnm çok olmamasına rağmen 😂😂
Gizem260 Belki bi süre sonra zaten istesem de karnım çıkınca yapamam ama ben şuan 10 haftalığım pek adapte olamadım biraz ani hareket ederim hala devam ediyo maalesef istemsizce