Kızlar 37. Haftadayım perşembe günü gün alıcaz nasipse doktorum 40 kadar beklemicem dedi bebek iri oldugu için Tahminimce 19 gün kalıyor doğuma ama dünden beri belimde ağrılarlar başladı gece yatamıyorum ve sürekli idrara çıkıyorum enfeksiyon yok biliyorum tahlillerim temiz çıkıyor sizce normal mi bu durum yoksa perşembeyi beklemeden pazartesi gitsem mi doktora ? 😣