Mercan12 6+5 günlük hamileyim keseyi 5+4 te gördüm kese boyu 22 cm olmus fakat bebek yok kalp atisi da yok rahimde sivi izlendi ve agrim olunca yatış verdi doktor kese normal diyor ama kalp atisi olacak bir keseye de benzemiyor diyor cok kötüyüm
Elfvli Mercan12 daha erken değil mi? Belki gec dollenmedir. Benim öyleydi. Bana da kesw var bebek yok.dediler hep. 8. Haftada falan çok.sukur hem bebegi gördük hemde kalp atışı dinledik. Üzülmeyin bence biraz daha bekleyin.
Elifgoktug1 Mercan12 yolk sac görünüyor aslında ama bebek görüntüsü henüz yok beklemekte fayda var 8 9 haftalarda bile kalp atışı duyan var
Mercan12 Elfvli geç dollenme değil çünkü klomenle oldu raglime 9 gün kala cikti kanda takipli gebelikte keşke oyle olsa ümidim olurdu
poncikveannesii Mercan12 ayrıca kese benimde böyle fasulye gibiydi başka nasıl olsun istyor doktor 6 haftalık kesem
Kokturk Bencede biraz bekleyin bende 7+3 de duydum kalbi inşalah herşey güzel olur rabbim sizin yardımcınız olsun inşallah canım benim
Mercan12 poncikveannesii bir iyi diyor birde kalp atisi oluşacak kese değil diyor ultrasyonda cok küçük bebek görünümü var gibi bilemedim
poncikveannesii Mercan12 boşuna erken gidip stres yapmayın kanama yoksa 8.haftayı bekleyin 6.haftda kalp atışı olsa bile duyulması çok zor her doktor aynı değil
Hafize3536 Ben kalp atışını 7 haftada duydum bazıları 8 haftayı buluyor şuan erken kalp atışı için beklenmesi lazım
Mercan12 poncikveannesii malesef cok agrim olunca acile geldim ve yatış yaptı doktorum normalde kalp atisi için 7. Haftaya almıştım randevu