Merhaba arkadaşlar ben 8 haftalık hamileyim. Canım aşırı şekilde ekşi şeyler istiyor. Limon kemirmek istiyorum resmen. Acaba kızım mı olacak diye düşünmeye başladım. Derler ya ‘ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi’ sizce doğru bir kanı mı? Böyle bir tecrübe edinen var mı ?