Bende 29+1 deyim diğer hamileliğimde 31+5 te doğum yaptım tansiyon yüksekliğiyle 13 e 9 du.normalde hep düşük tansiyonluyumdur 10-5 9-6 bu civarlarda.hamileliğin sonlarında kabızlık gibi durumlar da düşürüyormuş.normalde de düşükse çok önemli değildir.benim şu an ölçtüm 10-4.kalbimde hep çok atar 110-130 arası.doğumda 165 ti sakinleştirici vermişlerdi.yani herşey olağan gibi.sizde de farklı birşey yoktur düşüklük çok önemli değil diyorlar bi de ya