Kızlar etrafımda çoğu kişi aman saçlarını kestirme bebeğin ömrü kısalır🤦♀️ Yaa bana tamamen hurafe geliyor dinen de bir geçerliliği yok ama insanın içine şüphe düşürüyorlar. 2 ayda bir kestirdiğim saçlarımı en son 10 ay önce kestirmiştim fena durumda doğumum geldi kestirmek istiyorum daha uğraşılacak gibi değil. Kestiren var mı saçlarını