RaYaRY Evet canım ama bana tek yumurta ikizleri olduğu için normal yapman imkansiz dendi kalp hastaligi için denmedi henüz konusmadimda erken diye şuan amacim hamileligi saglikli sekilde yürütebilmek kalbimi zorlayacagini söylüyor kardiyoloji ve kadin doğum doktoru ayrica perinatoloji takipliyim kardiyoloji gebelik basi gebelik ortasi ve gebelik sonu önerdi muayeneleri. Doğumdan öncede deposilin ignesi olacagim kalbi olasi enfeksiyondan korumak icin