20+5 teyim. Dün gece sağ kasığımda inanılmaz bir ağrıya uyandım. Biraz hareketsiz kaldım ama geçmeyince kalkıp lavaboya gittim. Tekrar geldim yatağa yattım ama ağrısı beni bağırtacak derecede güçlüydü. Sadece sağ tarafındaydı böyle batma gibi bir ağrıydı ama ilk kez yaşadım. Bir 10:15 saniye daha devam etti sonra sol tarafıma doğru yatmayı denedim. Bacağımın arasına yastıkları sıkıştırınca biraz geçti gibi oldu öyle uyuyakalmışım. Ama ilk ağrı hissedip uyandığımda yatakta sırtüstü yattığını fark ettim. Sizde böyle bir şey yaşayan var mı?