psikolojik olarakta 2-5 yaş arası önerilmiyor, bence sonrasında da çok net hatırlayacağı için çocuklarda travma oluyor hatta bizde akşam eşimle bunu konuştuk. O da dedi evet travmatik oluyor diye. Siz bilirsiniz ama ben oğlum olursa eğer doktorumun tavsiye edeceği en küçük yaşta yaptırmayı planlıyorum