Kişiden kişiye değişiyor hatta aynı kişi olup gebelikten gebeliğe bile değişiyor. İlk hamileliğimde 7. Haftada bile daha duyamamıştım. Şimdiki hamileliğimde 5+2 de gittim kese görürüm diye kalp atışını da duydum💕 umarım sizde en sağlıklı zamanda duyarsınız . Duyamazsanız da acele etmeyin epey vaktiniz var 🤗