cigdem4154 Kızlaar 15+2 deyiz yüzüstü uyuyorum hep yani sağımada yatsam gece yüz üstü uyanıyorum tedirgin oluyorum bir sorun olur mu
anneadayiii271 cigdem4154 24 haftalığım karnım tam çıkmış değil hâlâ her türlü yatabiliyorum dün doktora sordum bı sıkıntı olur mu diye yok dedi
benimmdunyamm cigdem4154 hamile olduğumu bildiğimden beri yatmiyorum korkuyorum eşim yatirmiyor zaten 3 aydan sonra öyle.yatilmamasi gerektiğini duydum
cigdem4154 benimmdunyamm bende korkuyorum işte eşimde izin vermiyor bana sürekli uyandırıp çocuğumu ezme diyo 😀 şuan annemde kalıyorum tek yatınca karışan yok o yzden biraz korktum acaba da kaldım
cigdem4154 glsmwm_ ayy 20. Haftaya gelelim de biran önce doğsa da kucağıma alsaaam hep sırt üstü yatmayada razıyım 😀
glsmwm_ cigdem4154 valla sağımız solumuz çürüyor ama yapacak bişi yok malesef yüzüstü yatmayı bende çok özledim 😅
Hafize3536 Ben 17 haftalığım göbeğimden yüz üstü yatamıyorum ben göbek cıkmadıysa bir sıkıntı olmaz die doktordan duymuştum 6 aydan sonra solda yatman gerektini biliyorum