Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var Ekim ayından beri Ekimde gebelik düşünüyordum ama olmadı ihmal ettim doktora gitmedim geçen hafta Doktora gittim enfeksiyonun gebeliğe engel spermleri öldürüyor dedi antibiyotik kullanıyorum bol bol su içiyorum ne zaman su içmeyi azaltsam idrar sonrası yanmam geri geliyor Martta eşim izne geliyor ve tekrar bir bebek düşünüyoruz korkuyorum Marta kadar geçmezse diye bir arkadaşım altın otu önerdi kendide kullanmış siz hiç duydunumuz mu bu otu kullandınız mı bitkisel neler yaptınız ?