Kızlar ben 3 ay önce dogum yaptım kesı atıldı dogum esnasında ıcten dıkıslerımde vardı ama 3 ay olmasına rağmen kesı olan kısımda bezelye büyüklüğünden bıraz kucuk kırmızı sıgıl gıbıde degıl acaba nedır bu 29. Gunumde lohusayken gıtmıstım doktora sordugumda gecer o demıstı ama gecmedı oyle olan var mı acaba