arzm28 25 haftalgm kizlar ilk 3 ay tnsyn düşüklüğü cok yasadm sonra biraz normale döndü am su 2 haftadır yine asiri dusuyor mide bulantısı ve burnumun ici yaniyor resmen kafami kaldıramıyorum basim çatlıyor 9/5 8/4 varmi bu kdr düşen
K88_ arzm28 benim normalde de düşük ama o haftalarda evet o rakamları ben de gördüm 32. Haftadayım hala 9/5 çıktığı olur genellerim genelimde tansiyon düşüklüğü normal bir durummuş benimde bu gece baş ağrısıyla uyandım gece 4 te tansiyonum 14/9 olmuştu nedenini bilmiyorum mesela
Happybsrn arzm28 benimde dün kontrolde tansiyonum 8 çıktı , şaşırdım mide bulantısı var ondan mı oluyor acaba 🥴
Kubradoruk111 arzm28 canım şu an ölçtüm 10-4 başım ağrıyordu yükseldi diye korktum ağrıdan dolayı.normal ama galiba.yükselmesin de.
Bilge2019 arzm28 hamilelikte düşük tansiyon sıkıntı yaratmaz yüksek tansiyon sıkıntıdır. Korkmayın benim de tansiyonum sizin gibi hatta sizden daha düşük olduğunu da söylebilirim. Sizi halsiz bitkin kafası tutmaz hafif baş ağrısı gibi belirtilerde yoklar 😊
arzm28 K88_ yuksek tansyn zararliyms canm Allah korusun ama dusukte cok zorluyor su son haftalarda gözlerimi bile zor aciyorm asiri bi bas agrisi sizin suan kac haftalk
arzm28 Happybsrn bende anlamdm ki canm 3 ay düşüktü sonra normale döndü smdi yine dusuk beynm çatlıyor resmen mide bulantısı da cabası
K88_ arzm28 ilk defa yükseldi uykumdan baş ağrısıyla uyandım gecenin bi yarısı işte anlamadım da ne olduğunu 32. Haftadayım ben
Kubradoruk111 K88_ mutlaka doktora danışın bence korkutmak için yazmıyorum ben ilk gebelikte 13-9 tansiyon ile doğum yaptım ama aşırı ödem baş ağrısı vs yaşıyordum bi haftadır.şimdi 29+1 deyim evde tansiyon aleti var korkumdan her gün ölçüyorum
arzm28 Bilge2019 kesnlkle oyle hele bu gece kaca dustu bilmiyorm uyurken bas dönmesiyle uyandm bi bas agrisi mide bulantısı kolonya vard koklaya koklaya geri uyumusum 😁