Ozleeemgursoooy valla sizde çok abartmışlar bence. Hem benim doğumumdan 1 yıl geçti daha normal istiyorum.hem ben azeriyim bakıda hekimler hepsi 3 yıl heçtikden sonra normal doğum yapabilirsiniz diyor.eyer hastanın durumu uygunsa tabi.benden yıl geçmiş olsaydı hiç sezeryanı aklımdan bile geçirmezdim.bende ilki zorunlu oldu sezeryan.