Merhaba sevgili annelerim ilk doğumum olacak henüz bir tecrübem yok o yüzden sormak istedim. Emzirme sütyeni almayı düşünüyorum da emzirme atletine de gerek var mı? Üst üste giyilebilir mi yani kalın bir tabaka oluşturup rahatsız etmez mi yoksa ayrı kullanım için mi ikisi de?