ebruapts selinbirincisezen evett bende çok sevindim ne güzel aynıyız diye düşündüm ❤️🥰 nasıl gidiyor mide bulantısı uyku vs.
selinbirincisezen ebruapts hiçbiri yok allahıma binlerce şükürler olsun ama öğrendiğim günden beri kahve lekelerim var, progestan 200 mg kullanıyorum inşallah en kısa zamanda geçer ☺️
Goncagl15 Bizde şükür 9+2 olduk 😍 nasıl gidiyor bayanlar beliritiler vs benim hala daha adet olacak gibi sancılarım oluyor sonra geçiyor bazende kramp gbi birden saplanıp geçiyor inşallah normaldir ilk gebeliğim 😍
FKHA Goncagl15 10+2 benim de benimde rahim bölgemde hafif sancılar oluyor adet ağrısını andıran ama daha çok böyle geriliyo gibi ay ortası dönemlerde yaşadığımız yumurtlama dönemi ağrısını da andırıyor insallah normaldir😊🙏🏻
ebruapts selinbirincisezen inşallah bi an önce geçer canım bende de tiroid yüksek çıktı 50 mg ilaç kullanıyorum
Goncagl15 FKHA inşallah normaldir canım bazen korkmuyor da değilim adet sancısını andırınca Rabbm sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻