Aysenurtsr Merhabalar 🤗 8 aydir burada hamileligimi takip ederek arkadaslarla hep fikir alisverisinde bulundum ve persembe gecesi ogluma kavusarak 9 aylik surec bitmis oldu😊 Kisa ve oz olarak dogumumu anlatacak olursam; Persembe sabahi gune farkli hissederek uyandim, cunku herzamankinden farkli bir agri ve uzerimde halsizlik vardi, lavaboya girdigimde nisanimin geldigini farkettim ve sakince anneme soyledim, sancilarimi kontrol altina alarak gunluk islerime devam ettim, surekli hareket ettim, dus aldim, oglumun odasinin son hazirliklarini yaptim, egildim kalktim aksam uzerine kadar, ve sancilarim 10 dk ya dustu. Ve kanamamin fazlalastigini farkettim. esime sakin olmasini soyleyerek islerini hallet ve gel dedim 😊 tekrar dusa girdim sanci 5dk ya dustu. Ve hastaneye dogru yol aldik. muayenede 3.5. Cm acilmam oldugunu ve dogumun basladigini soyleyerek yatisim yapildi. Annemle beni sanci odasina aldilar, hazirlandim ve ebem surekli ilgilenerek plates topunda egzersizler, comelmeler ve dusa sokarak masaj yapti bana. Oyle ki sancilarim gittikce artiyordu, doktorum her kontrolunde kendi sancinla dogurucaksin cok guzel ilerliyor dedi hersey, gece 12 de son sancilarimda acilmam 8 cm. Olmustu ve direk dogum basladi, allaha sukur hic bir suni sanci veya igne yemeden kendi sancimla 3 ikinmayla dogurdum 🤗 ve oglum geldi gece 1 de 38+6 da dogmus oldu. Rabbim herkese nasip etsin ve herkesin dogumunu kolaylastirsin insallah. 💙 Farkli bir duygu ve bambaska hismis. 🤗
niayk Aysenurtsr ne kadar güzel bir hikaye masallah 🤗 Allah analı babalı büyütsün gözünüz aydın. Hamileliginizde ozel bir sey yaptiniz mi kolay doğum için
BetulGokhanYldrm Aysenurtsr hayırlı olsun 😍 Kaç kilo doğdu bebiş? Kesi var mı? Bende de dün geceden beri bel ağrısı baş ağrısı diş ağrısı boyun ağrısı çok yorgunluk ve halsizlik var hayırlısı olsun inşallah
Oykuzey Aysenurtsr Maşallah. Gözünüz aydın. Allah analı babalı, sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin. Ömrü uzun ve güzel olsun.
Wrw Aysenurtsr Allah sağlıkla anneli babalı büyütmeyi nasip etsin ay darısı bize olsun inş. 39+2 olduk normal bekliyoruz ama bazen yapamıcam diye çok korkuyorum gün geçtikçe stresim artıyo Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin inş 🙏 sizde huzurla büyütün oh bayram öncesi bayram şekeriniz geldi ne güzel 😊
Aysenurtsr niayk cok tesekkur ederim.. Hamileligimde 7. Aya kadar calistim ogretmenim hep ayaktaydim, bol bol yuruyus yaptim, merdiven indim ciktim, son haftalarda surekli egilip kalktim. 😊
Aysenurtsr BetulGokhanYldrm allah razi olsun. 3550 dogdu oglum 😊 kesi var, dikislerim atildi ama hicbisey hissetmedim. Insallah saglikla siz de kucaginiza alirsiniz
Aysenurtsr Wrw hic korkmayin, dogunca gercekten cektigim sancilara degmis diyeceksiniz, kendinize hep rahat ve olumlu dusunerek telkin edin 🤗 saglikla gelsin sizin de, cok tesekkur ederiz 🤗
Hafizzeynep Rabbim hayırlı evlat etsin inşallah ❤️ Sağlıklı hayırlı uzun ömürlü olsun. Çok güzel bir doğum olmuş darısı başımıza ☺️
Esenn Allah analı babalı büyütsün. Sağlık içinde büyütün inşallah. Gözünüz aydın😇Darısı bütün bebek bekleyen annelerin olsun inşallah ☺😊😊
BuFi2012 Aysenurtsr ayyy ne güzel hikaye ya. Bizede hep burda hikaye okumak düşüyo 😩😩😩 biz nezaman doğurcaz acaba 38+6 yım tık yokkkk. Gözün aydın canım bu arada Rabbim bağışlasın evladınızı hayırlı uzun ömürler versin inşaAllah ❤️
Aysenurtsr BuFi2012 sabirla bekleyin insallah ben de okudukca benim ki ne zaman gelicek derken baktim ki surec ilerlemis 🤗 saglikla siz de kucaginiza alin insallah ❤️
Suzitosuzi Allah analı babalı büyütsün maşallah size. Normal Doğum yapmak isteyen her anneye moral oluyor böyle hikayeler ☺️👍🏻🙏🏻
Aysenurtsr Suzitosuzi amiin insallah. Korkmamak lazim, insan kendisini hazirlayinca o an herseye dayaniyorsun 🤗