Kader0498 Kizlar merhaba 8 haftalik gebeyim ve gebelikten önce saman nezlesi ilaci kullaniyodum suan kullanamıyorum ve burun akintim geniz akintisi burunda tıkanıklık yasıyorum 🤧 gebeyken bu sorunla karsilasan varmi nasil çözüm buldunuz
niayk Kader0498 benim de bahar alerjim vardi ve hamile kaldiktan sonra cok artti. Cok kotu oldum ama ilk 3 ay ilac kullanmani onermem dedi doktorum. Yalnız burun tıkanıklığı için eczanede satilan burun bantlarindan alip kullanmistim aciyordu onlar.
Harunnisa Kader0498 bendede alerjik rinit var ama doktorlar ilac vermiyor zararli diye burun akintisi ile yasiyorum
sudamlasi Kader0498 karbonatlı suyu bi güzel karıştır genzine çek ne varsa çıkıyo bi süre rahatlarsın tuzlu suda olabilir😊
Leyla07 Kader0498 tuzlu su cek burnuna canım zararı olmaz onun hem rahatlarsın Hamileyken bu daha da artıyor bende hapsirip duruyorum :)
Pelinzade Bende alerjik rinit hastasıyım burun akıntısı hapşırma öksürük her şey var bende yaz kış üstelik ilaçlarımı kestim burun spreyi çok tıkanınca sıkıyorum 7 aylık olacağız inş şükür iyi getirdim bu zamana kadar bende Doğumda çok korkuyorum hapşırma krizi tutarsa öksürme yada dua ediyorum olmasın diye ondan çok korkuyorum burnum tıkanır nefes alamam çünkü nefes al ver yapılıyor bilmiyorum ya Allah’a emanet ettim kendimi sağlıkla alayım da yavrumu tek dileğim
Pelinzade Kader0498 doktor olmuyor dedi yalnız öksürük sıkıntılı ben çok öksürdüğüm için erken Doğuma sebep olur dedi