nazliaynaci Benim arkadaşım kullanıyor, onun emzirme döneminde göğüs uçları sürekli içine kaçıyordu ve bir süre sonra yara oldu. Daha sonra da çatlayıp kanama oluşmaya başladı. Göğüs kalkanı ile çok rahat etti, hem emziriyorken bebeğin emmesi kolaylaştı hem de sütünün bir kısmı kalkanın içinde kaldığı için göğüs ucu çabuk iyileşmeye başladı 😌