Aytug Günaydın herkese aranızda yeniyim bişey danışıcam şu an 30h6g gebeyim yalnız adet tarihimi hatırlamıyorum baştan beri usg ile takip yapıyoruz bu hafta gittiğim doktorumda kafası Ve karnı kg önde çıkıyor bebeğin 32 küsürlü haftalarda görünüyor sorun olur mu😕 Doğum tarihi veremem dedi eylül sonu kontrolde kesinleşir dedi.Peki bu ayak Ve baş arasındaki fark önemli bişey mi 😕
Ezgi14 Aytug canim herkesim ya onde ya geride çıkıyor bunda bir sey yok . cok endiseliysen doktoruna sor
deletedmom209 Aytug hayır sorun olmaz tam 30 +6 ysan son adetin 14 ocak doğumun 21 ekim oluyo önde olması doğum tarihini etkilemiyo
Aytug Ezgi14 ayrıntılı usg temiz çıkmıştı ama nette araştırdığımda bacak boyu geride olması down sendrom belirtisi yazıyor..😕 Bu kg başı önde gitmesi olağan bi durum mu
Aytug deletedmom209 sezaryen olucam 2.bebeğim 8 ekim haftası sezaryene almam gerekiyor dedi doktorum ama biraz iri bebek o haftaya kadar durur mu bakalım dedi canım..sezaryen de 37 38 gibi alırlar zaten dmi
deletedmom209 Aytug sezeryanda bir hafta kadar önce alıyorlar diye biliyorum kuzum iri olurda açılma yaparsa bilmem ama bir hafta önde olması pek etkilemiyor ilerde dengeliyor benim de 2 hafta önde
Aytug deletedmom209 tamam canım bir de başı yukarı da popo aşağıda ters duruyor bu şekilde normal gelmeye kalkmaz umarım bir de evde oğlum var 19 aylık sürekli hareket halindeyim😕
YagizAsyaMom Benimde oğlanın kafası ve bacakları 1 hafta önde doktor sorun olmaz ileride kapatır diyor ki bazende ultrason cihazlarında farklılık olabiliyor korkma
deletedmom209 Aytug allah yardımcın olsun işin çok zor benimki 29 uncu haftada doğum pozisyonu aldı bakalım