Ozlemsarap Merhabalar 6hafta 3.gunun icindeyim ve 2 gundur kabızlık çekiyordum bugün çıktığımda dışımın koyu renk olduğunu gördüm henüz ek bi vitamin kullanımım yok sadece folikastim var sorun teskil eder mi bilemedim tecrubeli hamisler bi bakabilir mi
1Cicekanne Ozlemsarap ben 17 haftalığım benim ilk gebeliğim ama bende ilk haftalarda bunu yaşadım korkunçtu kabızlığım mahvoldum ılık su bol bol gün kurusu yiyin. Katı değilde bu ara sıvı şeyler tüketin şükür geçti benim.
Deletedmom_5 Ozlemsarap hamilelik boyunca kabızlık devam edecek doktorundan dubhalac şurup yazmasını isteyebilirsin bana iyi geliyordu ve kayısı hoşafı, ayva, kara lahana çok iyi geliyordu
Ozlemsarap 1Cicekanne cansınız teşekkür ederim rengini görünce korktum su içtiğimi düşünüyordum ama belliki yetmiyor hem benise hem bünyeye biraz daha fazla içmeye gayret edeceğim 🙏
1Cicekanne Ozlemsarap korkma hiç benimde gördüğümde ödüm kopmuştı 🤣😂 nasıl koyuydu . Geçecek su içmeye devam 😂
Ozlemsarap Deletedmom_5 doktora yazdım pazarteside kontrolüm var olmazsa soracağım dubalachi teşekkür ederim 🙏🙏
Ozlemsarap 1Cicekanne tecrübelenene kadar antin kuntin herseye korkcam galiba🙈 neyse ki burası herkes herkese koşuyor 🙏🙏
Ozlemsarap Derininannesi_ çekmeyen yok galiba ama benden once yasayan destek veren her hamise bol teşekkür iyi ki varsiniz🤩