Seymmakck bende farabiye gidiyordum çok memnundum arkadsm doktorum kasımda zam geldi gelmez bidaha dedi ocaktan sonra yine zam geldi 4dü 4500 artı yatak ücreti 580tl birde refakatçı ücreti 110tl 😬 benim korkum özele gidip ani sezeryan kararı alınırsa baya zoruma gidecek 😂