Kızlar özele gidiyorum bu zamana kadar doktorum hep makat gelişli dedi bana bebek ve dedi ki bu cocuk Normal doğum olursa engelli olur dedi ne kadar inanmalıyım bılmiyorum uzun süreden sonra olduğu icin kıymetli bebek mis bizden 12 milyar doğum parası istedi bende o parayı vereceğime şehir hastanesinde doğumumu yaparim çocuğumun geleceğine bi yatırım yaparim dedim ama devlet tabiki sezeryan günü asla vermiyor biraz konuştuk doktorla ama yine de umudum yok benim gibi hiç başına gelen oldu mu