DuaElf Kızlar gebelik sürecinde saçını boyayan doktoruna soran var mı? 38 haftalık oldum organik saç boyaları oluyor muş eczanelerde satılıyo sanırım. Onlardan alp boyamak istiyorum ama organik desede emin olamadım. Boyayan bilen varsa yazabilir mi?
Payan DuaElf çocuk doktorum bırakın hamileliği emziriyorum diye 1 yaşından önce önermem demişti,en azından bebek doğsun istediği kadar doğal olsun bir kere kuaförler boya kokusundan girilmiyor kaldı ki ben olsam böyle bir riske girmem
Clementinee DuaElf ben boyadım 2 kere bitkisel boyayla doktorum boyayabilirsin dedi. Şimdi doğuma yakın boycam birde
mirage333 DuaElf doktoruma sordum 16. Haftadan itibaren boyatabilirsin dedi. Organik falanda yok hepsi ayni dedi :)))
Deletedmom623737 Payan Her doktor farklı bir şey söylüyor galiba Cogu tadınığım doğurur dogurmaz soluğu kuaförde aldı
Deletedmom623737 DuaElf Ben boyadım 6. ayımda doktorum boyaya bilirsin dedi şimdi 8 aylık oldum yine dibim geldi doguma gitmeden boyucam yine