ggglq11 Canım kaç defadır denk geliyorum sana. Daha 2 aydır deniyorsun öncelikle naçizane sakin olmanı tavsiye ediyorum, ufacık bir sinyali bile belirti sayarak kendini buna inandırarak daha şimdiden bu kadar gergin ve heyecanlı olursan yanlış anlama lütfen ama hamile kalman zorlaşır. Hormonlarını böyle yaparak alt üst edersin söylemiş olayım, ilk 1 sene hamile kalmamayı doktorlar normal kabul ediyor yaş ileri değilse 1 seneden önce çoğu doktor tedavi vs. bile uygulamıyor. Nasibinde varsa elbet bir gün olacaktır, sürekli kendini dinleme. Buradan da kimse senin burnun kanadı, akıntın oldu hamile misin değil misin bilemez. Ya kan testi ver ya da idrar testi yap, pozitifse pozitif negatifse negatiftir, regl olmayı bekler bir sonraki ay içinde yeniden denersiniz. Günlerdir post açıp saydığın bütün belirtiler hamilelik belirtiside olabilir regl belirtiside olabilir. Bunu biz bilemeyiz, kendini bu kadar kasma. Allah gönlüne göre versin.🙏🏻