Xxz https://resimyukle.io/r/nBvcfwdw1j Bir bayan vardı yapiyordu kim olduğunu hatirlamadim ama görürse anlayanlar yorum yapmasını istiyorum..8+0
Askiletotomsu Xxz Keseye göre yorum yaparlar Gelir erkek derler Ama kesesi yamuk olup da kız olan da cok
Frnrhf Xxz esin de diyosa dogrudur benimki de hamileligimin basindan beri oglum oglum diye seviyodu göbeğimi bi de 22.haftada gosterdi bizim sipa😁😁
ilaydaelcinn_1 Xxz ya bana da kesemin fasulye şeklinde oluşundan dolayı burdaki herkes erkek dedi, sonuç kıza benzetti doktorumuz 😂 bakalım ne olacak kesin sonucu bekliyoruz ❤️ sağlıkla gelsin bebişlerimiizzzzz 🤲🏻
Xxz ilaydaelcinn_1 Amin canım. Evet fasulye şekli insanı yanıltıyor ilk çocuğumda böyleydi ama kız oldu. 😀
Xxz Frnrhf valla kalbim ne istediğini inan ki bilmiyor. Allah hayırlı sağlıklı olan hangisinde onu nasip etsin. 💕