Papatyam63 cok zor surec. Benm kizim 2.5 yasindayken olduk ayakları falan yara olmustu hala izleri duruyor. Ozel de devlette baska sehirde bile dr a gittim cozum bulamadim. Hemde ilaclar iğrenç kokuyordu. Size bi ilac solucem eczaneden veya trendyoldan temin edebilirsiniz. Biz cozumu onla bulduk hem kotu koku yok hem bizi o kurtardı artik camasir yikamaktan psikolojim bozulmuştu. Ama dr un yazdigi kwellada vs ye gore pahali. Ki ben 500 olsa gene alicam yeterki ise yarasin demistim. Ilacin adi sarcopte. Yag seklinde olan intte 200 tl su an. Ben trendden aldim. Hamileyken vs de kullanılıyor bitkisel bi formul. Kullanin bana dua edersiniz