Selcannnn Kizlar 27+4 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim siddetli sanciyla gittim hastaneye nstde sancim cok yuksek cikti agri kesici serum ve agri kesici igne yapildi doktorum her ihtimale karsi ciger gelistirici ignede yapti 2 doz şeklinde dün sancilarim duzene girmisti o yuzdende ciktik hastaneden bu gece yarisi tekrar basladi sancilarim byle olup doğum yapan oldumu aranizda doğum gerçeklesse bile küveze girecek mutlaka tahmini ne kadar durur küvezde bi bilgisi olan varmi 😢😢
Deletedmom15257 Selcannnn canım korkma 38 haftada dogan çocuklar yasama riski yüksek korkma bebeğinin olduğu yoğun bakımda en fazla 40 gun kaldlar kaç bebek çıktı 1 ay en fazla 2 ay
Selcannnn Deletedmom15257 inşallah dediğin gbi olur kuzum 3 gundur her önume gelende daha cok erken diyip diyip durdular geeci onlarda hakli daha her biri 1 kilo anca var 😢😢
Deletedmom15257 Selcannnn canım.korkma korkma onların yaşaması allahım ellinde kimse bilemez korkma ama bak benim kızında kuveste belki biliyosun ve burd inan 1 ayda 5 anne gitti her 5 ı 28 haftalık çünkü risk azaliyo korkma
Selcannnn Deletedmom15257 biliyorum canim hesabimi silmistim daha once biliyosundur belki ama yinede seni takipteydim cok dua ettim rabbim seninde yavrununda yardimcisi olsun bende sag saglim alirim cocuklarimi kucagama insaallah 😢
Deletedmom15257 Selcannnn insallah canım saol korkma streste sancini tetikler yapma rahat ol inşallah zamanında gelcekler hiç korkma 😍😘